سید

عَــزِیـزٌ عَـلَیَّ أن أرَی الخَــلقَ وَ لا تُــرَی

سید

عَــزِیـزٌ عَـلَیَّ أن أرَی الخَــلقَ وَ لا تُــرَی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

ویدئو آینده اینستاگرام میباشد و یک بدن از برند ها در اکنون تولید محتوای ویدئویی با فرم طولانی برای IGTV و فید آن ها برای هدایت نتیجه ها حقیقی تجاری میباشند. IGTV بسیار غوطه وری میباشد و به لطف بعضا از تغییرات اخیر ، طولانی تر به اینستاگرام وصل شده‌است ، براین اساس می قدرت مخاطبان اینستاگرام خویش را با محتوای IGTV خویش هماهنگ کرد. به علاوه ، محتوای ویدئویی رغبت بیشتری به جذب فید شما داراست - تعامل طولانی تر و نگاه بیش تر به پست های ویدیویی شما میتواند سبب درپی کننده های بیشتری شود! با قدردانی از خصوصیت تازه پیش اکران IGTV برای کانال ، حتی میتوانید کارایی های خویش را دو برابر نمایید و از محتوای ویدیوی خویش غایت به کارگیری را ببرید.

و فراموش نکنید! در حالتی‌که ویدیوی IGTV شما در برگه جستجو ظواهر شود ، 4 برابر فضای بیش تر از یک عکس در ورقه تولید می‌گردد - به این ترتیب همگی چشمان فیلم های شما خواهد بود! محتوای کلیپ برای ماندن در اینجا میباشد ، براین اساس درصورتی که می‌خواهید رویش پروفایل خویش را آغاز نمایید ، بایستی استارت فرمائید تا محتوای ویدیوی بیشتری را در استراتژی Instagram خویش وارد نمائید. آیا میخواهید در رابطه ویدیوی اینستاگرام داده ها بیشتری کسب فرمائید؟ ما برای همگی چیزهایی که می بایست در رابطه IGTV ، Instagram Stories و ویدیوهای طعام بدانید ، ما راهنمای آخرین را داریم! نکته شماره 7 دنبال کنندگان اینستاگرام خویش را اخذ نمایید: عکسهای سلفی بیشتری را به اشتراک بگذارید (آری ، حقیقتاً) هیچ انکاری نیست که اینستاگرام هنوز یک مکان بسیار اجتماعی میباشد. و مردم می‌خواهند حسابهایی را که میتوانند با آن‌ها در رابطه باشند ، دنبال نمایند ، صرف حیث از اینکه این یک برند ، تأثیرگذار یا این که فردی میباشد که با آن‌ها به متوسطه رفته اند. بدین ترتیب مهم میباشد که اکانت کاربری اینستاگرام خویش را تا حد قابلیت و امکان شخصیت پذیر و قابل اعتماد جلوه دهید ، و چنانچه می‌خواهید دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام داشته باشید ، حقیقتاً نشان دهید که تجارت و برند تجاری شما چه می باشد. این کلیه به اصلی ترین فرآیند 2020 - محتوای دارای اعتبار پیوند خورده میباشد! بعلاوه ، آیا می‌دانید که عکس ها با رخ 38٪ طولانی تر در اینستاگرام لایک می نمایند؟

یک کدام از معمولی ترین راه و روش های معرفی مخاطبان تازه به مارک شما از روش فیلمبرداری میباشد. شما میتوانید فورا لحن را تهیه و تنظیم فرمایید ، بعضی از فیلم های پشت صحنه را به اشتراک بگذارید و نشان دهید چه چیزی مارک شما‌را از هم غیر وابسته می‌نماید. Mejuri یک مثال عالی از یک مارک میباشد که رفتار و تجارت خویش را از روش استوری و فیلم های اینستاگرام نشان می‌دهد. با حضور منظم بنیانگذار برند ، طراحان و مجموعه تجاری گسترده تری ، شما حقیقتاً با کل برند آشنا می‌شوید و دوست دارید!

در سال 2020 مردم دقیقاً به به عبارتی اندازه تجارت و تولیدها میخواهند اشخاص جان دار در‌این مارک را بشناسند. به علاوه ، سخنگوی بهتری برای تجارت شما نسبت به کارکنان شما نیست! چرا از گروه خویش نمی‌خواهیم که درباره‌ی برنامه های تجاری ، فعال سازی یا این که کمپین های ویژه این سال مطالب خویش را ارسال و به اشتراک بگذارد؟ درصورتی که بتوانید مجموعه خویش را در ساخت محتوای کمپانی برای اسم تجاری خویش مشغول نمایید ، این سبب ساز میگردد شخصیت اضافه و دیدگاه های پشت صحنه برای طرف داران شما تولید شود. ممکن میباشد متوجه گردید که ورقه شما به وسیله مخاطبان نو به چشم می خورد که تا قبل از اینً با کارکنان خویش رابطه دارا هستند و به مارک شما عشق دارا هستند!

شم می‌کنید مقداری دوربین خجالتی میباشد؟ دریغ نکنید! هر که که آغاز به انجام فیلم های سبک به دوربین می نماید ، دقیقاً یکسان میباشد! به خاطر داشته باشید که با جراحت پذیری و صداقت خویش اضافه به مخاطبان خویش نشان می دهید ، و هرچه اضافه این عمل را انجام دهید ، ریلکس خیس میشوید. براین اساس دفعه دیگر که در هم اکنون تنظیم یک روایت اینستاگرام می‌باشید ، یا این که طرح ریزی یک فیلم IGTV دارید ، بدین تصور کنید که دوره بیشتری را برای اکران رخ به رخ و معرفی علاقه مندان خویش (دیرین و تازه) با اسم تجاری خویش داشته باشید. نکته شماره 8 دنبال کنندگان اینستاگرام را اخذ نمایید: محتوای اینستاگرام خویش را در بقیه سیستم کارداران تبلیغ نمایید در صورتی‌که می‌خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتری را به دست آورید ، وقت آن میباشد که تحت عنوان بخشی از عملکرد های گسترده تری برای بازاریابی درباره‌ی استراتژی اینستاگرام خویش بیاندیشید و مشاهده کنید که چه گونه می‌توانید در بیرون از برنامه اینستاگرام پرورش فرمائید. درعوض ، به‌این تصور کنید که چه طور شبکه های بازاریابی دیگر شما - مانند سایت ، روزنامه نشانی اینترنتی ، توییتر ، رخ بوک ، یوتیوب و پینترست - می‌توانند مخاطبان خویش را به ورقه اینستاگرام خویش هدایت نمایند. تبلیغ متقابل محتوای اینستاگرام شما در کانالهای دیگر راهی راحت برای هدایت دنبال کنندگان مو جود به کاغذ اینستاگرام شماست (جایی که احتمالاً آنان از‌آنجا‌که از قبلی برند شمارا میشناسند ، دنبال می‌نمایند!) یا این که در چهره وجود خویش را با مخاطبان نو معرفی مینمایند. شمارا از بستر دیگری پیدا کرد.

فید اینستاگرام خویش را در ساخت سایت خویش مخلوط فرمائید این یک تغییر تحول معمولی میباشد که در واقع میتواند به شما یاری دهد تا دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام داشته باشید. در حالتی‌که صاحب خانه وبسایت خویش در وردپرس می باشید ، تعداد افزونه های متفاوت موجود هست که به شما یاری می‌کند تا فید اینستاگرام خویش را در تارنما خویش مخلوط نمائید.

مخاطبان را برای \"یافتن داده ها طولانی تر\" در اینستاگرام دعوت نمایید در شرایطی که برای مثالً یک پلتفرم دارید ، مانند YouTube ، که حقیقتاً فی مابین مخاطبان مشرف میباشد ، میتوانید از این اقتدار رهروان برای دعوت مخاطبان برای باز‌بینی فید اینستاگرام خویش به کار گیری کنید ، به ویژه در شرایطی‌که چیزی اختصاصی در آنجا به اشتراک بگذارید. مثلا ، چنانچه شما یک مارک مد می‌باشید ، میتوانید پیش اکران تیم نو خویش را در YouTube به اشتراک بگذارید و بینندگان خویش را دعوت نمایید تا در یک مورخ یگانه ، نشان پهناور این شرکت در استوری های اینستاگرام را باز بینی نمایند. اینستاگرام خویش را به کمپین های بازاریابی پست الکرونیکی خویش بیشتر فرمائید این که آیا شما یک پاورقی کوچک با پیوندهای به حسابهای اجتماعی خویش دارید ، یا این که یک نشانی اینترنتی بدون نقص برای ارتقا دنبال کنندگان خویش ارسال میکنید ، در‌حالتی که می‌خواهید دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام باشید ، از لیست لیست پست الکرونیکی های خویش غافل نشوید!

This Chrome Extension Brings Instagram Posts' Likes Back