سید

عَــزِیـزٌ عَـلَیَّ أن أرَی الخَــلقَ وَ لا تُــرَی

سید

عَــزِیـزٌ عَـلَیَّ أن أرَی الخَــلقَ وَ لا تُــرَی

NEED MORE FOLLOWERS?

| شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۳ ق.ظ | ۰ نظر

How To Organically Gain Your First 10000 Instagram Followers

بیوگرافی و ویژگی ها عالی را تنظیم نمائید نمایه شما ردیف فقرات حضور شما در اینستاگرام میباشد و یک فیس خوش تولید برای پرورش مخاطبان شما مهم میباشد. دو سوم بازدیدهای نمایه کسب و عمل در اینستاگرام از اشخاص غیر دنبال کننده میباشد. نمایه شما برای کلیک بر روی دکمه تحت می بایست آن نمایهای تازه را قانع نماید. در حالتی‌که خصوصیات شما نامشخص ، ناقص یا این که ناپدید باشد ، آن ها این عمل را نمیکنند. در اینجا مواقعی که میتوانید در نمایه خویش حیث فرمائید: اسم: حداکثر 30 کاراکتر ، و در جستجوی اینستاگرام گنجانده شده‌است ، به این ترتیب ممکن میباشد بخواهید یک واژه و کلمه کلیدی را درج فرمایید. اسم کاربری: آن را مانند بقیه کانالهای اجتماعی خویش صحیح فرمایید. این عمل سبب ساز می‌شود که دوست داران شما در سیستم دلیل های دیگر بتوانند شما‌را در اینستاگرام پیدا نمایند. وبسایت: فقط مکانی که در اینستاگرام موجود هست که میتوانید یک پیوند قابل کلیک (جداگانه از تماس با سعی در تبلیغات یا این که ارتقاء سرعت در Stories) درج فرمائید. Bio: 150 کاراکتر برای انتقال نام‌و‌نشان مارک شما و به بازدید کنندگان نو نشان می‌دهد که چرا می بایست از شما پیروی نمایند. نظرها و نکات زیست شناختی اینستاگرام ما‌را درباره‌ی استراتژی ها برای استعمال اضافه از نمایه خویش باز نگری نمائید.

محتوای جالب را به اشتراک بگذارید محتوای عالی منجر میگردد تا اشخاص دوست داشته باشند ، در رابطه آنان لحاظ دهند و پست های شما‌را به اشتراک بگذارند. این زد خورد الگوریتم اینستاگرام را ارتقاء میدهد و به شما امداد می نماید تا اضافه و دنبال کننده های جدیدتری باشید. هر آنچه که ارسال می‌کنید می بایست برای مخاطبان انگیزه شما دیدنی باشد. انگیزه شما آگهی ، تعامل و سرگرمی آن‌ها با محتوا میباشد. تصاویر شما بایستی قانع کننده باشند و زیرنویس های شما دیدنی باشد.

حضور اینستاگرام خویش را در بقیه شبکه‌های‌اجتماعی تبلیغ نمائید در حالتی‌که میخواهید دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام داشته باشید ، می بایست این دستور را برای اشخاص شل خیس پیدا نمائید. به عبارت دیگر ، بایستی نمایه اینستاگرام خویش را به راحتی قابل کشف نمایید. در شرایطی که تا قبل از اینً مورد ها ذیل را در کانال اجتماعی دیگر تولید نموده اید ، به آن علاقه مندان اطلاع دهید تا در رابطه اکانت اینستاگرام شما با خبر شوند. پیوندی را در نمایه اینستاگرام خویش به اشتراک بگذارید و در ادامه کننده های اجتماعی مو جود خویش استدلال خویش را برای باز‌بینی این مورد ارائه دهید. (مانند یک کد کوپن منحصر در اینستاگرام.) تأمین کننده خودرو و مجموعه صنعتی شافلر بیشتراز 107،000 دنبال کننده در LinkedIn داراست. وقتی که آن‌ها اکانت اینستاگرام خویش را راه‌اندازی کردند ، تبلیغی مطلوب برای آن تیم جانور رهروان بالقوه بود.

اگر تازه حساب Instagram خود را راه اندازی کرده اید ، قبل از تبلیغ حساب در جای دیگر ، حتماً مطالب خود را ارسال کنید. حداقل 12 پست را هدف بگیرید.

همچنین می توانید برخی از بهترین ارسال های اینستاگرام خود را در کانال های دیگر خود برجسته کنید. برای اطمینان از اینکه تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما در اینستاگرام از شما پیروی می کنند ، این پست ها را با تبلیغات پولی افزایش دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی