سید

عَــزِیـزٌ عَـلَیَّ أن أرَی الخَــلقَ وَ لا تُــرَی

سید

عَــزِیـزٌ عَـلَیَّ أن أرَی الخَــلقَ وَ لا تُــرَی

Reinforcing RPA with Process Mining - ProcessGold Use Case

در حالی که اتوماسیون نوید صرفه جویی در هزینه و بهره وری را می دهد ، تحقق این مزایا همیشه آسان نیست. برای شرکت های بخش خدمات مالی ، به نظر می رسد تمام مزایای بیان شده در اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa ) برای گرفتن مناسب است - اما تئوری لزوماً با واقعیت برابر نیست.

گزارشی از PricewaterhouseCoopers (PwC) برجسته این مسئله است. نویسندگان "بهبود ROI از کار دیجیتال در خدمات مالی" نوشتند: "بسیاری از مؤسسات مالی نتایج مورد نظر خود را نمی بینند." "شرکت ها بدون دانستن نقاط واقعی درد و یا نیازهای پشتیبانی خود ، راه های مقیاس مزایا را از دست نخواهند داد و آنها پول را روی میز می گذارند."

خوشبختانه ، برخی از شرکت های صنعت مالی نشان می دهند که این طور نیست. صنعت بیمه ، از همه چیز ، از پردازش مطالبات گرفته تا صدور سیاست ، تعداد زیادی از برنامه های کاربردی را برای PD پیدا کرده است. و بانک ها با همه چیز از چت بابات ها ، سرقت های جانبی و اتوماسیون دریافتنی حساب ها موفقیتی پیدا می کنند.

و ، واقعاً ، صنعت تازه شروع به کار کرده است. برای نشان دادن این که موارد استفاده چقدر می تواند گسترده باشد ، ما نگاهی می اندازیم که چگونه بانک های زیر ، شرکت های بیمه و سایر افراد در صنعت خدمات مالی اقدام به استفاده از اتوماسیون در کارهای خودشان کرده اند. هر شرکتی که آرزوی موفقیت در rpa را دارد ، می تواند این آموزه را از سفر دیجیتال خود بیاموزد.

پیاده سازی حزب برنده جایزه زوریخ

شرکت بیمه جهانی زوریخ ، به همراه شریک ارائه دهنده حزب جمهوری خلق خود Capgemini ، تابستان امسال برای "همکاری" جایزه Paragon دریافت کرد. این افتخار که توسط گروه خدمات اطلاع رسانی (ISG) به دست آمده است ، قصد دارد سازمانهایی را در اروپا بشناسد که "کمک های ابتکاری در ادامه روند پیشرفت صنعت برون سپاری" انجام داده اند.

از بزرگترین مزایایی که شرکت حمل و نقل سوئیسی مشاهده کرده است ، امکان آزادسازی کارفرمایان تجاری خود برای اختصاص وقت خود به سیاست های پیچیده تر در حالی است که سیاست های boilerplate توسط نرم افزار هوشمند اداره می شود. این شرکت می گوید که فرایندهای صدور سیاست محلی آن ، به عنوان مثال توسط حزب کمونیست چین انجام شده است.

این فناوری توسط Capgemini مستقر در پاریس در یک همکاری ایجاد شده است که حدود دو سال به طول می انجامد و شامل انتخاب فرآیند ، بهینه سازی ، نگهداری ربات و - از لحاظ انتقادی - بهبود مداوم است. برنامه اولیه پیچیدگی های صدور سیاست در پنج کشور جداگانه را پوشش می داد و همه کاره بودن تحویل خودکار را برجسته می کند.

در حالی که اکنون مزایا در حال پرداخت است ، همیشه اینطور نیست که همه چیز خوب پیش می رود. هلن وستردلند ، رئیس برنامه های بین المللی زوریخ گفت: "بارها و بارها به یکدیگر نگاه کردیم و فکر می کردیم" آیا این واقعاً کار خواهد کرد؟ " وی گفت: اما از طریق "عزم ، اشتیاق و صبر" کار دو شرکت "ثابت می کند که کار سخت و همکاری پرداخت می شود."

در اوایل سفر به rpa ، زوریخ همچنین با چهار حسابرس بزرگ و خدمات حرفه ای ارنست و یانگ تحت یک مرکز مدل تعالی همکاری داشت. تلاش خارج از دروازه ، تلاشهای آنها با نمایش نتایج غیرقابل باور و کافی همراه بود که برای الهام گرفتن از ناوگان هواپیما برای غوطه وری حتی بیشتر از این کافی بود.

به راحتی می توان فهمید که چرا در یک برنامه آزمایشی در بخش بیمه عمر و حقوق بازنشستگی در انگلستان ، 50 درصد کاهش هزینه را در فرآیندهای مختلف تحقق بخشید. کمتر از دو ماه بعد ، این شرکت قلاب شد و شروع به گسترش بورس نمود.

Kryon Systems روند پرداخت مطالبات را از روزها تا ساعت ها کوتاه می کند

تصادفی نیست که بیمه گذاران مانند زوریخ در حال استفاده فوری برای اتوماسیون هستند. Francine Haliva ، معاون رئیس جمهور در Kryon Systems ، ارائه دهنده راه حل های مقدماتی و مستقر در تل آویو ، می گوید که بیمه شدگان از جمله کسانی هستند که می توانند از این فن آوری نوظهور بهره بیشتری ببرند.

به دلایل پیمانکاری ، وی نتوانست مشتری را با نام خود شناسایی کند ، اما شرکت او در عملیاتی کردن در سراسر جهان و تجارت در تقریباً تمام سطوح پوشش کمک کرده است تا مزایای rpa را به یک بازیکن بزرگ جهانی برساند.

ادعاها یکی از زمینه هایی است که برای کمک به rpa و نتایج بارز و واضح ترین نتایج برای این شرکت ارائه شده است. برای پرداخت مطالبات خود ، بیمه گذار جهانی باید 26 وب سایت مختلف بانکی را طی کند و از "جستجوی هوشمند" استفاده کند تا بررسی کند که پرداخت ها علیه مطالبات انجام شده است. و باید این تأییدها را در چهار تاریخ مختلف در هر ماه انجام داد.

این کار چهار ماه طول می کشد تا هر ماه چهار روز تمام شود. هالیوا در گفتگو با Financial TnT گفت: "هنگامی که آنها فرآیند را با پلتفرم rpa به صورت خودکار انجام دادند ، این فرآیند به صورت خودکار در زیر دو ساعت توسط روبات ها انجام می شود."

و پیشرفت فقط از نظر زمان نبود. قبل از تغییر ، کارمندان اشتباهات بسیاری می کردند. در بعضی مواقع ، جستجوها به صورت نادرست انجام می گرفت ، اطلاعات جمع آوری نمی شدند ، یا ادعای مشتری از دست می رفت. اما این یکبار تغییر کرد که روبات ها دست به کار شدند.

هالیوا گفت: "نه تنها آنها کارآیی آن را بهبود بخشیدند - آنها هزاران ساعت کار تمام وقت را در سال صرفه جویی می کردند ، بلکه خطای انسانی را نیز از بین می بردند."

خودکار کردن حساب های دریافتنی در KeyBank

در حالی که بیمه گران میوه کمی کم رنگ در دنیای اتوماسیون دارند ، تعداد بیشتری بانک نیز در حال پرش به آب هستند. بعنوان مثال ، چندین بانک کانادایی مشتاقانه با موفقیت تکنولوژی تکنولوژی محور را محقق کرده اند.

رویال بانک کانادا (RBC) ، بزرگترین موسسه مالی در کشور ، بیش از یک سال است که از چت روبات های هوشمند برای بهبود خدمات به مشتریان استفاده می کند ، در حالی که Scotiabank نوآوری را در تحول بزرگتر دیجیتال خود قرار می دهد.

در ایالات متحده ، KeyBank مستقر در کلیولند نیز به دنبال افزایش بهره وری است و اخیراً با Billtrust برای خودکار سازی تحویل فاکتور و خدمات دریافتنی حساب ها همکاری داشت.

براساس KeyBank ، از طریق صورتحساب الکترونیکی روی یک بستر مبتنی بر ابر ، با تکیه بر مدیریت چرخه پرداخت کوانتوم Billtrust ، اکنون بانک می تواند اصول rpa را در KeyTotal AR خود گنجانده و یک "راه حل پایان به پایان برای بهینه سازی" حساب های دریافتنی را ارائه دهد.

به طور خاص ، فن آوری پیشرفته یک PDK نیازهای کارمندان را برای انجام "کارهای مکرر دستی" از بین می برد. و با قابلیت های یادگیری ماشینی ، کل فرآیند با گذشت زمان گسترش و پیشرفت خواهد کرد. این بخش برای KeyBank و بسیاری دیگر که به آینده نگاه می کنند بسیار مهم است: مزایای شناختی که در ابتدا انجام می شود فقط با گذشت زمان بهتر می شوند.

براساس گفته های KeyBank ، این نخستین بانک تجاری در ایالات متحده است که با Billtrust همکاری کرده و این نوع اتوماسیون را به بازار می آورد.

مت میلر ، رئیس محصول KeyBank و نوآوری در پرداخت های تجاری شرکت می گوید: "بانک ها به طور سنتی روی اجرای پرداخت تمرکز کرده اند." "ما فکر می کنیم این مهم است. اما در مشاوره با مشتریان ، درد بالادستی و پایین دست پردازش پرداخت را می شنویم. همکاری با مبتکرانی مانند Billtrust ما را قادر می سازد تا فرآیندهای مشتری را از ابتدا تا انتها بهینه کنیم. "

برای مثال میخواهیم عملکرد نرم افزار کاربر مجازی که یک نرم افزار ربات ساز ایرانی است را مورد بررسی قرار دهیم. این نرم افزار پس از ضبط عملیات در یک برنامه ویراستار که زیرمجموعه همان نرم افزار کاربر مجازی می باشد ویرایش می شود و سپس در برنامه اجرا کننده آن اجرا میشود. این فایل های ضبط شده به صورت یک فایل ماکرو هستند و در سیتم های دیگر هم می توان آنها را ویرایش کرد. .(در برنامه ویراستنار) البته می توان به این فایلها پسورد هم داد تا غیر قابل ویرایش شوند. این نرم افزار نسخه ازمایشی دارد که به صورت رایگان و از وبسایت https://www.v-user.com/fa قابل دانلود و نصب می باشد اما محدودیت هایی درتعداد عملیات ضبط شده و ویرایش آن ها دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی